Alle reclamekansen moet je pakken!

Toen ik een jaar of 17 was, werkte ik bij Domino’s Pizza. De Store Manager vertelde over de eigenaar, die in Amerika woont. Eén van zijn motto’s : “Never miss a marketing opportunity!”. Om deze reden had hij de tegeltjes op de bodem van zijn zwembad laten plaatsen in de vorm van het Domino’s Logo. Er zijn immers luchtvaartmaatschappijen die met hun vliegtuigen boven zijn tuin langsvliegen. Misschien vind je dit voorbeeld vergezocht, maar de grondgedachte houdt stand. Een evenement als het EK leent zich prima voor wat marketing. Daarom :

Wil jij ook dat Nederland het EK 2012 wint? Nu kun je de uitslag beïnvloeden!

Vuur jouw rocket of desire af voor het #EK 2012! Het is zo eenvoudig; Als we allemaal de krachten bundelen, zorgt het universum voor doelpunten!

Installeer NU deze app en voel de kracht van de 13e man. Vuur raketten van verlangen af. Rode kaarten voor de tegenstander? Extra kansen voor oranje? Een keeper die aan de grond gelijmd zit? Wat is het jou waard om dit EK te winnen?

Installeer de App en vuur direct je eerste Rocket of Desire af. Rockets zijn GRATIS. Je kunt er zoveel afvuren als je wilt. Met elke raket van verlangen vergroot je de kans voor Nederland in het #EK!!

Vertel het aan je vrienden, je buren, je collega’s en je oma. Zet je Raket op die manier nog meer kracht bij. De uitslag zal je verbazen! 5 – 0 voor Nederland is haalbaar!!

Download de app hier : http://bit.ly/JollyJotApp

Tech uitleg; De app heeft een koppeling met Twitter. De wensen van de eindgebruikers worden gepubliceerd op Twitter. Daarnaast plaatst JollyJot allerlei EK gerelateerde tweets door het uitluisteren van en reageren op de wereldwijde Twitterstream. Voor meer informatie over de App, zie de sectie “Tutorials”.

Volg hier de JollyJot Twitterstream : http://twitter.com/JollyJot

You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Alle reclamekansen moet je pakken!”

  1. admin schreef:

    Tja.. en toen ging die wedstrijd tegen Duitsland toch niet helemaal zoals het zou moeten. Er is nog een kansje voor NL, heb ik me laten vertellen. Ik houd dus de Twitterstream (in een iets andere vorm) nog even in leven.

Leave a Reply